Søren

Lidt om mig

Konnichiwa (^_^) Jeg hedder Søren, og jeg underviser i japansk. Derudover hjælper jeg også til med drift af skolen. Jeg har mit eget firma i Japan og rejser meget rundt ifbm. forskellige projekter, men jeg er oftest i Japan.

Jeg videreformidler metoder og værdier indenfor demokrati, undervisning, velfærd og grøn omstilling til folk i Japan. Jeg er også grundlægger af det japanske svar på Folkemødet: Democracy Festival Japan.
Derudover er jeg tolk (japansk/engelsk/dansk), og jeg arrangerer studieture til Danmark for japanere samt ture til Japan for ungdomsskoler.
I min fritid kan jeg godt lide at tilegne mig ny viden uanset om det er fra bøger, film, serier, spil, oplevelser, osv. Jeg holder også af trailrunning og kampsport.

Yndlingsting

Dyr: de fleste - især katte
Snack: ?
Mad: sashimi, katsudon