IMG_1575_edited.jpg

Den Frie Digitale SkakSkole

Vi tilbyder skakundervisning til børn og unge på alle niveauer. I vores online skakskole er der spændende og udviklende skakundervisning - både individuelt og på hold. Vi afholder også også sjove skakcamps, og der er mulighed for at deltage i skakstævner. Undervisningen varetages af vores dygtige og passionerede skakunderviser Esben.

Undervisningen tilpasses det enkelte barns behov og niveau og tager udgangspunkt i vores skakundervisningsmateriale, som er udarbejdet i samarbejde med Dansk Skak Union. Undervisningen kan tilrettelægges som decideret skakundervisning eller som kombineret skak- og matematikundervisning.

Til forældrene - hvad kan I forvente

• Skaktræningen forbedrer evnen til at koncentrere sig, tænke strategisk, være tålmodig og finde løsninger på komplekse problemer. Forskning viser, at kontinuerlig skaktræning styrker disse egenskaber, og at de kan overføres til andre sammenhænge udenfor skakbrættet.

• Vi tilbyder et stærkt skakfællesskab - bl.a. gennem de ugentlige hold-lektioner, hvor dit barn kan interagere med ligesindede skakentusiaster. Her kan eleverne opbygge venskaber og føle sig en del af et positivt fællesskab.

• Vores online skakskole giver også mulighed for deltagelse i stævner - selvfølgelig med støtte og guidning fra vores dygtige skakunderviser.

Til eleven - hvad kan du forvente:

• Du kommer til at lære alt lige fra forskellige skak-åbninger og vigtige midtspils-strategier til effektive slutspils-teknikker, så du kan mestre alle faser af skakspillet fra start til slut.

• Undervisningen foregår online, hvor du løser spændende skak-opgaver, lærer nye skak-taktikker og træner strategier. Du kommer også til at spille en masse skakpartier, så du kan øve alt det nye - og på den måde blive bedre og bedre til skak.

• Udover individuel undervisning er der også mulighed for skakundervisning med andre elever på et lille hold.

• Der er også mulighed for at deltage i skakstævner - både online og in real life.

Skakcamp

Undervisning

Skakstævner

Pris og indhold

Pris per måned: Pris 1099,-

En personlig skakundervisnings-side som er designet specifikt til barnets individuelle behov og ønsker for læring.

Spændende og alsidig skakundervisning i et virtuelt klasselokale - med eller uden tændt kamera.

Mulighed for at inddrage matematik i skakundervisningen, hvis det ønskes

Intensiv skaktræning 90 minutter om ugen - fordelt på én 1:1 lektion og to lektioner på hold.

(*en lektion er 30 minutters undervisning)

Kontakt Esben for mere information om Den Frie Digitale SkakSkole