Online klasse

Digital Skolevikar
- en kerneydelse fra Den Frie Digitale Skole

Hos Den frie digitale Skole forstår vi vigtigheden af kontinuitet og kvalitet i undervisningen, selv når uventede omstændigheder opstår. Derfor tilbyder vi nu en særlig ordning til skoler: muligheden for at booke en digital skolevikar. Vores lærere er ikke kun eksperter i online undervisning, men de er også trænede i at håndtere elever, der befinder sig i mistrivsel, samt dem der har brug for særlige vilkår i deres læringsmiljø. Denne ekspertise sikrer, at alle elever får den støtte og opmærksomhed, de behøver for at trives og lære effektivt og hurtig komme tilbage i deres fysiske skolemiljø.

For at sikre det bedst mulige match mellem vikar og elev lægger vi stor vægt på personlig tilpasning. Vi indbyder forældre og skoleledelse til et møde, hvor vi sammen kan finde den rette vikar til jeres elevers behov. På mødet vil undervisningen desuden blive planlagt efter skolelederens beføjelser. Vi ser dette som en kerneydelse – at skabe stærke, positive forbindelser mellem elever og lærere, således at hver enkelt elev får den undervisning, de fortjener og har brug for. Jeres elever får på den måde et individuelt, skræddersyet forløb til deres unikke behov.