Rie

Lidt om mig

Jeg hedder Rie, og jeg er i gang med at uddanne mig til lærer på UCL. Jeg har tidligere arbejdet på en specialskole. Jeg er selv ordblind, og er derfor meget god til ordblind-programmerne, og jeg kan give nogle gode tricks til at bruge dem.
Jeg bruger meget af min tid på frivilligt arbejde. Jeg sidder i lokalbestyrelsen i Red Barnet Ungdom Odense, hvor min primære opgave er at administrere lektievenner og lektiecafeer på hele Fyn. Jeg synes, det er fedt at være en del af forening, der hjælper udsatte børn.
Jeg elsker at blive optaget af nye interesser, og kaster mig gerne over det ene emne efter det andet. Jeg er meget fascineret af japansk kultur, og derfor ser jeg også meget anime (japanske tegneserier) da japanerne laver nogle af de sejeste animationer og historier.

Yndlingsting

Dyr: Hund