Frederik

Lidt om mig

Jeg hedder Frederik, og jeg er først og fremmest skolens Minecraft-nørd; Jeg har fulgt spillets udvikling siden det udkom, og jeg bruger det idag selv i stor stil til undervisning. Det er også mig, man kontakter, hvis der er problemer med spillet eller noget driller på skolens Minecraft-server.
Jeg går desuden op i teknologi og fysik, hvilket en gang imellem godt kan komme til at gå lidt ud over mine elever ;-)
Når jeg efter en lang arbejdsdag har spillet Minecraft med eleverne, spiller jeg mere Minecraft! Mere konkret så udvikler jeg de såkaldte “datapacks”, som blandt andet bruges i spillets indbyggede kommandosystem til at gøre nye ting!
Som barn gik alt min fritid med LEGO, og efter for nyligt at være flyttet til en lejlighed med mere plads, så er jeg igen begyndt at udvide min LEGO-samling og hygge mig med at bygge sjove maskiner.
For også at se lidt af dagens lys, går jeg næsten hver dag en aftentur efter mørkets frembrud - Ja, den vane løser med andre ord ikke helt opgaven, hvorfor jeg dog mest om sommeren også cykler mountainbike i skoven.

Yndlingsting

Dyr: Hund