Om den frie digitale skole

Jeg hedder Rikke og er tilknyttet Den Frie Digitale Skole som coach for forældre, hvis børn modtager undervisning i skolen. Coaching er en velkendt og meget anvendt samtaleform som bidrager til afklaring og indsigt i personlige eller hverdagsmæssige problematikker. Ofte vil det at tale om de bekymringer eller hurdler som hverdagen består af, være med til at åbne op for løsninger, du ikke umiddelbart ser. Desuden er det altid godt at få luft og italesat det, som trykker dig. Det har du mulighed for via coachingsessioner i Den Frie Digitale Skole. Jeg er uddannet og certificeret som organisationscoach og stresscoach. Jeg arbejder som selvstændig stressrådgiver og coach og har flere års erfaring – også som konsulent i uddannelsesverdenen.

Læs mere her

DSC_0679.JPG