Engelsk

- for ordblinde

Kurset for ordblinde piger og drenge, der gerne vil være være bedre til engelsk.

Barnet skal være mellem 13 og 16 år.

Kursus i engelsk for ordblinde

- med ordblindelærer

Hver onsdag kl. 16.00 - 16.45 - online

På engelsk for ordblind er eleverne på et lille hold med ca. 4 elever. De bliver  klædt på i forhold til hjælpemidler på engelsk, men man skal også have de nødvendige forudsætninger for at kunne bruge hjælpemidlerne, som fx at vide, hvordan bogstaverne udtales. Derfor trænes dette også i undervisningen.

I trygge rammer vil en ordblinde expert skabe det ideelle læringsmiljø, hvor elevernes behov bliver anerkendt.

Vil du være med?

Vi mødes hver onsdag online. Veronique, som er ordblindelærer i Den Frie Digitale Skole. Vi glæder os til at møde dig.

Vi mødes første gang onsdag den 3. marts 2021. Der vil ikke være løbende optag og den enkelte elev vil blive kontakte før opstart af Veronique for at sikre det tekniske set up er klar.

Pris for at deltage i klubben er kr. 500,- pr. mdr. pr. elev. Efter betaling fremsendes link til klubben. Kurset varer frem til og med d. 26. maj 2021. Der vil være 2 ugers prøveperiode.

Tilmelding

Skriv navn og email i felterne, så er du tilmeldt og får tilsendt link til klubben.

Design uden navn (3).png
Tilmeding til engelsk for ordblind