Hvem betaler?

Du har nu fundet ud af, at Den Frie Digitale Skole er lige noget for dit barn. Nu kommer spørgsmålet så bare: Hvem betaler? Til det problem findes der mange forskellige løsninger. Vi har både elever, hvor forældrene betaler, og elever, hvor kommunen eller undervisnings-tilbud betaler. For at finde den bedste løsning for jer, kan det være en god ide at søge sparring ved os. Vi har en omfattende erfaring med at formidle kontakt til kommuner og undervisnings-tilbud, for at undersøge om vores tilbud kan blive betalt der igennem.

Hearts

Omkring

70% af vores elever får forløbet betalt på andre måder end egenbetaling

Vil du undersøge dine muligheder?

Vi samarbejder med rigtig mange kommuner og skoler. Tag en snak med os, og hør om dine muligheder . Book tid til et uforpligtende opstartsmøde og hør om mulighederne ved at vælge vores skole.