Book undervisning

Her ser du de forskellige undervisningspakker.  Vælg den, der passer til dit barn - og book en afklarende samtale om opstart af undervisning.

Undervisnings-pakke 1
Ny pris: Kr. 499,- pr. elev, pr. fag, pr. mdr. inkl. moms

Pakken til den elev, der ønsker at følge undervisningen alene. Du får adgang til undervisningsmaterialet på onlineplatformen. Du arbejder med undervisningsmaterialet på egen hånd.

I pakken indgår introduktion til platformen og der er mulighed for at booke max 15 minutter i lektiecafeen om ugen. Lektiecafeen har åbent efter behov.

​

Denne pakke er også velegnet til hjemmeskoling, hvor en forældre underviser barnet vha. undervisningsmaterialet fra Den Frie Digitale Skole.

Undervisningspakke 2

Ny pris: Kr. 1.375,- pr. elev, pr. fag, pr. mdr. inkl. moms

Pakken er til den elev, der ønsker undervisning med personlig lærerkontakt. Mængden af kontakt pr. uge vil være afhængig af om læreren uddannet lærer eller studentermedhjælper. Du får adgang til undervisningsmaterialet på onlineplatformen, og kan arbejde med materialet sammen med din underviser.

Undervisningspakke 3

Kr. 750,- pr. elev, pr. fag, pr. mdr. inkl. moms

Pakken er til den elev, der ønsker undervisning sammen med andre elever i Den Frie Digitale Skole. Holdet består af 3-6 elever, og der undervises i 2 lektioner pr. uge.

Du får adgang til undervisningsmaterialet på onlineplatformen, og kan arbejde med materialet sammen med din underviser og de andre på holdet.

I pakken indgår introduktion til Google Meet og der er mulighed for at booke max 15 minutter i lektiecafeen om ugen.

Hvilken undervisning tilbydes?

I Den Frie Digitale Skole undervises der i

• Dansk

• Matematik

• Engelsk

• Fysik/kemi

• Biologi

• Geografi

• Samfundsfag

• Religion

• Natur/teknologi

• Historie

• Hjælp ved 9. klasses afgangsprøve

Hvordan foregår det?

Al undervisning foregår online via platformen.

Elever indskrevet i skolen modtager login-informationer og grundig vejledning i anvendelse af undervisningsplatformen.

​

Undervisningen tilrettelægges individuelt. Den tager højde for elevens situation, niveau og behov.

​

Undervisningen inkluderer gennemgang af materiale, opgaveløsning og feedback.

Hvordan tilmeldes elever?

Elever indskrives i skolen ved at kontakte leder,  Anni Pilgaard Christiansen,  på info@denfriedigitaleskole.dk eller telefon 31 40 90 16.

​

Alle elever og forældre kan forinden benytte muligheden for en afklarende samtale.

På baggrund af samtalen tilrettelægges undervisningen. Der følges løbende op på progression og undervisning i samspil mellem elev, forældre, kommune og lærer.

​

Der tilbydes gratis prøveperiode på op til 14 dages varighed.

Hvad koster det?

Fra 1. april 2021 koster undervisningen for nye elever hhv. 499 eller 1.375 kr. pr elev pr. fag pr. mdr. incl. moms - afhængig af om undervisningspakke 1 eller 2 vælges.

​

Betalingen opkræves forud pr. måned. Betaling sker automatisk ved abonnementsordning.

​

For kommunale rekvirenter tillægges et administrativt gebyr på 1000 kr. pr. mdr. pr. elev til dialog med kommunen om undervisningen.

​

Kommuner betaler via EAN.

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til ovenstående eller mangler du svar på andre emner, så kontakt os gerne:

Anni Pilgaard Christiansen

info@denfriedigitaleskole.dk

Den Frie Digitale skole - Plads til alle

Den Frie Digitale Skole

Den Frie Digitale Skole er en online skole, der blandt andet tilbyder grundskolefag på alle klassetrin. Derudover tilbyder vi også en vikarløsning til skolerne. Hos DFDS gør vi meget ud af, at tilbyde løsninger, som matcher barnet. Det er vores erfaring, at børn trives bedst og engagerer sig mest, når de oplever at læringssuituationerne er tilpasset dem på alle måder.

Informationer

Følg med på Facebook